Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Krata wymiata cz. I


     Tym razem to ja stanęłam po drugiej stronie obiektywu. Wobec tego macie przyjemność poznać mojego fotografa i córkę w jednej osobie. Dzisiejszy uszytek jest stworzony właśnie dla niej...NO powiem szczerze, że to moja najbardziej wybredna i trudna klientka. Stopień jej zadowolenia jest dla mnie bardzo ważny, ale kosztuje to wiele przeróbek, wymiany zdań i czasu. Wyrazista krata przypadła do gusty mojej nastolatce, a dla kontrastu połączyłam ją z bawełnianą pikówka. Bluza uszyta według wykroju 109B z Burdy nr 12/2011, a spódnica z dwóch długości (dół to pełne 3 metry tkaniny!!!)  przymarszczona na szerokiej czarnej gumie. Komplet uważam za bardzo młodzieżowy i trendy, a z osobna każda z jego części też może stworzyć fajną stylizacje.

I jak tu kraty nie nosić skoro Cara Delavinge, Katy Perry i Rita Ora ją noszą, Rihanna i z pewnością wiele innych gwiazdek też...







A oto nasza interpretacja kraciastej stylizacji:














 
   Ponieważ nie było mnie tu na blogu prawie dwa tygodnie dlatego dzisiaj w nagrodę dwa posty. Jeden o "uszytkach", drugi o sutaszowych kolczykach. W takim razie tylko dla wytrwałych :)
Pozdrawiam Joanna

16 komentarzy:

  1. Nie było Ciebie, ale warto było czekać. Fantastyczny wpis. Śliczna sukienka, piękna stylizacja, urocza modelka/fotograf. Joasiu same "ochy i achy" z mojej strony, bo inaczej tego nie widzę. Jest SUPER! Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie ci dziękuję Krystyno za czas jaki poświęcasz na moim blogu, jesteś konsekwentna i nie szczędzisz komplementów!!! Ja również szczerze doceniam Twój talent w kwestii kulinarnej. dziękuje

      Usuń
  2. Joasiu piękna stylizacja, modelka przepięknie wygląda .Bardzo ładna tkanina.Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno dziękuję za wszystkie miłe słowa z twojej strony!!!

      Usuń
  3. O ja się też przyłączam do OCHÓW i ACHÓW :) Modelka piękna ,ale jak by mogło byc inaczej skoro ma się taką mamę :) :) Kreacja fantastyczna , bardzo podoba mi się połączenie pikówki z kratą !!
    P.S. Joasia zgłoś się do konkursu, będzie raźniej :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję z a twoje ochy i achy :), no za zaproszenie do konkursu!!! a co tam nic nie tracimy, a może zyskamy :) buziaki dla ciebie

      Usuń
  4. Faktycznie bardzo młodzieżowy komplecik i pięknie się prezentuje na Twojej córce :) Coś czuję, że jej koleżanki również będą zachwycone takim strojem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, że koleżanki w tym wieku to większy autorytet od mamci, więc ich opinia w kwestii tego kompletu też była ważna :) no i udało mi się - komplet przeszedł test pozytywnie! dziękuje

      Usuń
  5. Świetny zestaw, podoba mi się połączenie tkanin. Nie pozorne a efekt zniewalający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka bardzo fajnie się szyje z tej pikowanej bawełny więc zachęcam cię do dzieła! dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  6. Asiorku,a gdzie kraciasta stylizacja dla pieska? Ale Ci dziewczyna wyrosła - szok :) Monika B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Monisia o piesku nie zapomniałam ma kreacje w panterkę, a drugą różową z cyrkoniami :) i może założę dla niego specjalnego bloga -
      a co....buziaki dla Ciebie <3

      Usuń
  7. oj tak kocham kratę i wciąż poszukuję idealnych kraciastych spodni :P Joasiu uszyłaś córce cudo <3 ! widziałam już wczoraj na Insta :) jestem zachwycona całością , nie dość że krata to jeszcze pikowane elementy , Mega stylówka ! już widzę zazdrość w oczach koleżanek hihi

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daggi ta moja młoda modelka jest dla mnie inspiracją do wielu kreacji, spódniczki i sukienki powstają jedna po drugiej. Fajnie się szyje dla takiego "patyczaka"! dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  8. Asiu Twoja wersja kraty jest super, koleżanki pękną z zazdrości. Zdjęcie córci z związanymi włosami wymiata i do tego jeszcze te okulary, świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń