Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 25 października 2013

Burda contra Victoria Beckham






Nadal jestem pod wpływem militarnego trendu. Kręcą mnie paski, szlufki, zamki, pagony... Tak się stało, że ostatnio wpadła mi w ręce sukienka z kolekcji Victorii Beckham khaki z czarnymi wstawkami ( tak na marginesie to prawie wszystkie jej sukienki są w moim stylu :) ) i postanowiłam sobie podobną uszyć. A tu dosłownie za dwa dni przyszła nowa Burda i oto proszę! Wykrój na kiecuszkę podany jak na tacy - Burda 10/2013 nr wykroju 111. Swoją sukienkę uszyłam wełnianej żorżety w dwóch kolorach: ciemne cappuccino i czarny. Z tyłu dużą ozdobę stanowi naszyty na zewnątrz zamek czarno-złoty, a w pasie podwójny pasek ze skóry.Wyszło tak jak zamierzałam, więc Wam pokazuję a Wy oceniajcie! buziaki dla Was kochane...
p.s. wypadałoby jakieś kolczyki zdłubać :) dawno nie było na blogu sutaszu - obiecuję wkrótce coś pokazać! 

Projekt Victoria Beckham








Wykrój z Burdy









21 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie świetne! Pięknie wyglądasz w tym stroju. Powiem, że zdecydowanie lepiej niż modelka w tej sukience i kapelusz rękawiczki pasek. No super!
    Aż sama mam ochotę uszyć taką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu szyj śmiało, bo oprócz listewki przy dekoldzie nie miałam z nią problemu! dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Joasiu zawsze czekam na Twoje następne wpisy. Zawsze chętnie zaglądam do Twojego bloga. A teraz czekam kiedy zobaczę sukienki z Twoją metką "JH" . Uszyłaś pięknie sukienkę, bardzo ładnie ją prezentujesz (jak zwykle). Udana stylizacja. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krys dziękuje Ci serdecznie za miłe i budujące komentarze! Ja Twojego bloga również doceniam, bo widać że robisz to z pasją! pozdrawiam

      Usuń
  3. How elegant and beautiful with this look. The dress is beautiful, I love it. The outfit with hat and gloves is very chic. I like the design of the dress, and the color scheme. A wonderful post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep-maria thank you very much! Important for me is that all my desings are make by mayself!

      Usuń
  4. Piękna stylizacja! Też miałam ochotę na uszycie tej sukienki. I jak widać po twojej realizacji koniecznie trzeba się za to zabrać, bo wyszło świetnie.
    Zastanawiam się tylko co to za tkanina "barbie" ? Pierwszy raz słyszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liwias polecam ten wykrój, szczególnie te zakładki w spódnicy są bardzo dekoracyjne! dziękuje i pozdrawaim

      Usuń
  5. Twoja kiecuszka wyszła super, mam na nią ochotę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powim tak - kopara opada :))))) Jak Ty już coś wrzucisz na bloga to robi wrażenie! Sukienka od razu wpadła mi w oko, ale miałam obawy jak się będzie układać na biodrach?? Oooo układa się super!!! Joasiu świetna stylizacja, fotki i kapeluszszsz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak ty już coś powiesz i skomentujesz to również robi wrażenie! dzięki Ci dobra kobieto i szyj bez żadnych obaw!!! pozdrawiam

      Usuń
  7. Joasiu jak zwykle super, ślicznie wyszłaś na zdjęciach ,lepiej niż modelka. Dodatki a szczególnie kapelusz robi wrażenie.:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dodatki czynią cuda, warto o nich pamiętać! dziękuję!!!

      Usuń
  8. sukienka wyszła rewelacyjnie , a Ty ją pięknie wypełniasz ! Klasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wasze słowa dziewczyny są jak balsam dla ciała, dziękuję!!!

      Usuń
  9. Woooooow, ale z Ciebie zdolniacha Sukieneczka est piękna! Wyglądasz elegancko, z pazurem i bardzo kobieco ! Lubię to ;)
    Pozdrawiam Cię Joasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusiu zawsze jest mi miło gdy mnie odwiedzasz i komentujesz!!! <3

      Usuń
  10. Przepięknie wyszła ta sukienka:) Bardzo ładnie na Tobie wygląda, kobieco.
    Victoria faktycznie miewa bardzo dobre pomysły 'sukienkowe', sama też bardzo często się nią inspiruję:) Pozdrawiam z Kujaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka, bardzo kobieca, szykowna i... militarna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń