Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 7 czerwca 2013

Szampańsko lazurowe

                  Mówiąc ściślej kolczyki te powstały pod wpływem reklamy kolekcji Dior Fall 2013. Barokowe i z przepychem jak wnętrze, w którym kręcono reklamę. Przewaga złotych sznurków sutasz oraz duża ilość taśmy cyrkoniowej w kolorze złota i burszytnu. Dla ożywienia kamienie Swarovskiego w lazurowym kolorze. Forma kolczyków nieprzerysowana, ale materiały w nich użyte sprawiają, że lśnią i błyszczą z każdej strony.


















tył też dekoracyjny.....
























Inspiracje


















I love maxi skirt










          Długie spódnice oczarowały mnie nie tylko w tej reklamie, więc w konsekwencji powstała moja maxi czarna spódnica z regulowanym rozcięciem z przodu za pomocą srebrnego zamka błyskawicznego. Spódnica uszyta według wykroju 106 A   z Burdy 5/2012 ( zaznaczam ma kieszenie :). Cóż pisać o takiej spódnicy, że można ją nosić na sportowo i elegancko równocześnie, oh jaka praktyczna!!! ale tak jest naprawdę, to tylko kwestia dodatków i odwagi :). Szpilki, baletki ( dla wysokich) t-shirt czy elegancka biała bluzka - poprostu jak kto woli...














18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, spódnica cudna. A kolczyki urzekły mnie strasznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aśka! ja cie kręcę ale bosko Wyglądasz!!!!Uwielbiam takie spódnice, a kolczyki - cudeńka ,piękne im więcej czytam na temat robienia takich ,,dziełek" tym bardziej podziwiam Twoje zdolności :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dzięki za uznanie! Ja i tak cie namawiam na próbę twoich sił w sutaszu, bo tak jak ty sobie z igłą radzisz to rzadko kto! Buziaki

      Usuń
  3. spódnica, torebka, kolczyki - nie wiem na co patrzeć, to wszystko wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ales ty piękna!!! Kolczyki są cudowne, twoja stylizacja przepiękna !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow co za spódnica. Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ślicznie skomponowane B&W ! fajnie że dodałaś żółty akcent <3 a kolczyki cudowne ...niesamowita kolorystyka <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia wyglądasz przepięknie, świetny zestaw, zdjęcia jak z żurnala,pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem pod wrażeniem! Na początku zachwyciły mnie kolczyki, a gdy zobaczyłam spódnicę to moje oczy otwarły się jeszcze szerzej! Wyglądasz genialnie, świetne zestawienie i kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, jak modelka .A kolczyki rewelacja. SUPER!!!!!!

    OdpowiedzUsuń