Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 8 listopada 2013

Szmaragdowy aksamit

      Spektakularny powrót do sutaszu!!! W między czasie dłubałam co nieco, jednak w pełni sezon jesień-zima 2013/2014 na sutaszowe wieczory uważam za otwarty :) Tym razem naszyjnik w pięknych kolorach szmaragdowych kamieni i czarnego aksamitu, brzmi pięknie a wygląda jak na załączonych zdjęciach - oceńcie sami. Główny element stanowi dość spory kaboszon o metaliczno-zielonej barwie, reszta to koraliki czarne i turkusowe oplecione sutaszowym sznurkiem w kolorach butelkowej zieleni, czarnym i turkusowym. Naszyjnik zakończony czarnym chwostem i podklejony ciemnozielonym filcem. Pięknie prezentuję się na czarnym tle obcisłego golfu lub szmaragdowej sukienki.





Sukienki Gucci byłyby świetnym tłem dla tego naszyjnika



Pozdrawiam Joanna 

byle do wiosny...

16 komentarzy:

  1. Przecudny!!! skoro zima tak twórczo wpływa na Ciebie to wołam zimo trwaj jak najdłużej :DDD a ja chyba wrócę do zimowego dziergania, przeproszę się z drutami i może zrobię parę metrów szala :)
    P.S. Fotka z pieskiem obłędna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuje Kasiu! Druty oj tak, zabieraj się za nie bo dzianiny są bardzo modne i w cenie wysokiej. ja z chęcią też bym coś podłubała np. taki swetrosukienkę! pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Joasiu ten naszyjnik zachwyca sowim wyglądem. Bardzo mi się podoba. Kolorystyka uniwersalna. Myślę, że nie tylko na czarnym lub zielonym tle pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że ci się podoba Krystyno :)

      Usuń
  3. Piękny naszyjnik,kolor cudowny:))
    a piesek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jaki Ty masz talent!!! Naszyjnik przepiękny, piesek boski a suknie co tu dużo pisać Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam szmaragd a naszyjnik jest po prostu przepiękny <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diamenty i szmaragdy to przyjaciele kobiet, jak tu ich nie kochać :) buziaki

      Usuń
  6. Hej,
    naprawde sliczne i stylowe rzeczy tworzysz....naszyjnik rowniez wyszedl rewelacyjny, choc jak na moj gust ten czarny "dzyndzelek" jest w nim zdecydowanie zbedny ;)

    pozdrawiam serdecznie Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje że doceniasz moją twórczość! ten dzyndzelek można w każdej chwili usunąć, a tak poeksperymentowałam :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny naszyjnik, psiaczek słodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Boski ! Kolejna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny naszyjnik a sukienki jak z bajki!:) dodaję do obserwowanych i zapraszam na chwilkę również do mnie:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń