Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

sobota, 11 maja 2013

Błękitne

      Kolczyki w kolorze błękitnego nieba, ich centrum stanowią hematytowe kaboszony w kształcie elipsy oplecione taśmą cyrkoniową w kolorze brązowo-miodowym. Delikatne różowe akcenty stanowią kryształki Swarovskiego, a lekkości tym kolczykom dodają szare delikatnie oplatające łańcuszki oraz srebrne bigle. Kolczyki proste i nieskomplikowane w swojej formie, jednak dostojne i eleganckie. Robione według zasady "mniej znaczy więcej" obroniły sie same swoją subtelnością.
Co Wy na to?
















                                                                        Inspiracje


































                                                     Z czym nosić z mojej szafy

    

              Myślę, że te błękitne kolczyki najlepiej będą się prazentować z pastelami. Śmietankową bluzkę uszyłam w zasadzie według własnego wykroju, może trochę jak zwyklę podpierałam się wykrojem pach z "gotowca" z Burdy. Inspiracją do takiego kroju był top od Sylwii Majdan, który skradł moje serce więc postanowiłam sobie uszyć podobny. Moja bluzka powstała z cieńkiej żorżety w śmietankowym kolorze. Podwójnie złożona falbana na dole i doszyte mankiety są jej największą ozdobą, a delikatność tkaniny sprawia, że nawet w upalne dni czuję się w niej dobrze.
 NO i nastał czas, że sesje zdjęciowe można robić w plenerze :)





















Pozdrawiam Joanna

19 komentarzy:

  1. Kolczyki śliczne i na pewno niepowtarzalne, tylko jakoś chyba te łańcuszki ja bym wykluczyła, ale to rzecz gustu. Na zdjęciach w słońcu wyszłaś przepięknie, ciekawa forma bluzki, super♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam ,że te łańcuszki niekoniecznie, ale błękit pięknie współgra z hematytem.

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny za komentarze, no łańcuszki to taka moja własna inwencja, zawsze można odczepić :)

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie, a zdjęcia w plenerze przepiękne. Bluzka super. A kolczyki, jak już pisałam wcześniej masz talent, ja nie mam takiej cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia dziękuję bardzo, że doceniasz moją pracę !!!

      Usuń
  3. A ja na to że PIĘKNE!!!!Asiu jak zwykle ja i moja córka podziwiamy Twoje dzieła. Jasna bluzeczka jest świetnym tłem dla takich kolczyków :D Pięknie i kwitnąco wyglądasz na fotkach :D Pozdrawiam
    P.S. Znowu pada :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję Tobie i córce oczywiście za słowa uznania, fajnie że podzielacie swoje gusta!!! majowe pozdrowienia dla Was

      Usuń
  4. Prosta ale jaka piękna, może odgapię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki agnieszka! odgapiaj a zobaczysz, że Ci posłuży przez lato!

      Usuń
  5. Piękny jest błękit! Masz śliczną baskinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są ! pięknie podbijają taki subtelny look <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat!!!!sto lat!niech żyje i szyje nam !!!I niech Ją wena twórcza nigdy nie opuszcza :D Joasiu wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka przed Tobą to się nic nie ukryje, Ty szpiegu!!! Dziękuje za piękne życzenia dla krawcówki!!! buziaki od "osiemnastki"

      Usuń
  8. Cudne pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Top jest przepiekany. Nie odbiega jakością wykonania od tych od Sylwii Majdan. Jak dla mnie super. Kolczyki również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny strój, niczym Kasia Tusk :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mając tak piękne inspiracje, nie dziwię się że kolczyki wyszły takie piękne!

    OdpowiedzUsuń