Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 17 maja 2013

Złoto, rubiny, szafiry, szmaragdy....

      Kolczyki, które wyglądają jak wyciągnięte ze szkrzyni skarbów na pirackim statku lub jak zdjęte z uszu tancerki bollywood. Wykorzystałam do nich kremowe i złote sznurki sutasz. Kryształy Swarovskiego Rivoli Emerald, szlifowane korale w odcieniu czerwieni i zieleni oraz taśmę cyrkonoiwą w kolorze szafirków w złotej oprawie. Kolczyki zakończone są szklaną łezką w kolorze Siam oraz pozłacanymi biglami. Ich smukły kształt sprawia, że pięknie prezentują się na odkrytej szyi właścicielki.


























                                                                    Inspiracje
























                                                       
                                                       Z czym nosić z mojej szafy


              Kombinezon to jedna z moich ukochanych części garderoby, w swojej szafie mam cztery sztuki ,w tym jeden uszyty własnoręcznie. Ten oto powstał z jedwabnej krepy w kolorze starego złota według wykroju 102 z Burdny nr 11/201  . Zmieniłąm w nim tylko rękaw, poprosty wgóle go nie doszyłam :) . Luźny, przewiewny, swobodny i efektowny służy mi już drugi sezon i nadal go kocham... Noszony z koturnami lub szpilkami w zależności od okazji, z paskiem galanteryjnym lub z kokardą z tego samego materiału - poprostu jak kto woli i tak zawsze wygląda dobrze. W tym roku muszę sobie jeszcze strzelić jakiś inny fason kombinezonu, ale pogoda majowa mnie zaprasza na rower ,a nie do maszyny na poddaszu :) i nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego powodu.























Pozdrawaim Joanna

19 komentarzy:

  1. Joasiu w tym kombinezonie wyglądasz jak milion dolców!!!Tak bardzo podobają mi się kombinezony a jeszcze żadnego nie uszyłam :( A kolczyki!!!!bajeczne, cudne itd. :DDD Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia milion dolarów to ja bym bardzo chciała mieć ( ile bym materiałów nakupiła :) ) A ty machnij sobie jakiś kombinezon, a zobaczysz że go pokochasz!!! dziekuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wow, super kolczyki i super kombinezon, wyglądasz w nim rewelacyjnie. Myślałaś o sprzedaży swoich kolczyków? Jeszcze raz świetny kombinezon, odjazdowy♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ale ja się boję kombinezonów, nigdy jeszcze żadnego nie nosiłam. Ciekawe czy nie jestem za niska do kombinezonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga kombinezony nie odcinają sylwetki,wiec jej nie skracają, dlatego nadają się nawet dla tych niewysokich (sama do takich należę)!!!

      Usuń
  4. Cudowne kolczyki! Zakochałam się również w butach, przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję afrah za pozytywny komentarz! Kolczyki zaczęłam robić dla przyjemnośći, ale kobietki dookoła piszczą i coś tam sprzedam, a niektóre lądują jako oryginalny prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolczyki (no i o butach też nie mogę nie wspomnieć) są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kombinezon. Kolczyki oczywiście znów piękne. I buty również świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki, kombinezonów się boję,ale ty wyglądasz świetnie.A buty, to dopiero wyzwanie na takich obcasach chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia dzięki, a jeśli chodzi o buty to mało w nich chodzę, one są raczej do siedzenia ha ha ha :)

      Usuń
  9. prze śliczny kombinezon! bardzo dobrze leży,piękny materiał,po prostu klasa.Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon i bordowe szpilki to dla mnie zestaw ideał! Wyglądasz w nim super! Mi tez się marzy taki kombinezon, chyba skuszę się na wykrój, z którego ty korzystałaś. Tylko skąd wziąć taki boski materiał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola do dzieła, ale uważaj ten wykrój jest na wsokie osoby więc dopasuj do siebie, powodzeia :)

      Usuń