Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 2 sierpnia 2013

Sukienki maxi


Dzisiaj postaram się przekonać niektóre z Was do dłuuuuuugich sukienek. Myślę, że maxi sukienki są przez wiele kobiet niedoceniane. W zasadzie każda z Was chciałaby mieć taką w szafie, ale w sumie to gdzie ją nosić?! No na pewno nie ubierzecie jej do biura, do pracy czy na rower, ale tak poza tym to wszędzie. Na przyjęcie, na spacer, na wakacje, na piknik, na zakupu to tylko kwestia stylu długiej sukienki. Ja w swojej szafie posiadam dwie takie sukienki i teraz nie wiem co by było gdyby ich nie było w tej szafie! Lubię je, czuję się w nich bardzo dobrze, wytwornie i wygodnie. Wrzucam kilka fotek na dowód tych moich wypocin, a WY czym prędzej szukajcie takiego fasonu maxi sukienki, która na Was dobrze leży i nosić, nosić, nosić....
















a oto następna maxi dress kupiona w sieciówce H&M!!!
















i konkurencyjne maxi sukienki z sieci, która Wam się podoba najbardziej?
















Pozdrawaiam Joanna.

14 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow jaka piekna zolta sukienka !!! Wygladasz w niej przeslicznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu łał!!Przepiękne masz te kiece :)Mnie nie musisz przekonywać do takich długich, ja takie uwielbiam i najlepiej się w takich czuję :D I bardzo się cieszę że moda na maxi powróciła! Wyglądasz na fotkach jak z magazynu mody! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ich nie uwielbiać są takie efektowne, no może czasami średnio wygodne ale cóż się nie robi dla lansu! Noś je teraz Kaśka bo zimą odpadają! Pozdrowienia dla ciebie ! jak znosisz upały i twój czterołapek?

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Wyglądasz w obu sukienkach rewelacyjnie. Nabrałam przekonania do tego, żeby kupić. A pozostałe prezentację? Są śliczne, ale (gdybym miała ...dzieścia lat :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu przesadzasz z tym ograniczeniem wiekowym, dwudziestolatki chodzą w jeansach a my w długich sukienkach i tak ma być! ;)

      Usuń
  5. zolta z popielem(?) jest ponad wszystkie... buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest wyjątkowa cała w żorżetowych pliskach, delikatna i zwiewna! Pozdrawiam cie Iza!

      Usuń
  6. Asiu cudownie wyglądasz, obie mi się podobają. Jak mówi moja córka wymiatają.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje tobie i córce za miłe słowa jesteście miłe! Asia a co u ciebie taka cisza na blogu?

    OdpowiedzUsuń