Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

środa, 21 sierpnia 2013

Wiśniowo miodowe

W okresie letnim, gdy wieczory są krótsze i a za oknem ciepełko, trochę sobie odpuściłam dłubanie ze sznurków i koralików sutaszowych. Jednak nie tak do końca i na specjalne życzenie tworzę coś od czasu do czasu. Te kolczyki powstały w całości na zamówienie mojej znajomej, która wybrała i kolorystykę i wzór, a ja sprostałam jej wymaganiom i oto mogła w nich paradować na weselu swojej siostry. 
               Od samej nazwy tych kolczyków już pachnie latem, więc nic Was nie zaskoczy jak powiem że pełnia lata była inspiracją,by je stworzyć. Miód, wiśnie i winogrona to smaki, które ten kolczyk połączyły. Bursztynowe kryształki oplatają sznurki sutaszu tworząc sople, a sopelki razem zszyte wyglądają niczym dojrzałe winogrona lub słodkie plastry miodu...oj może już dosyć tych smakowitych porównań i przedźmy do rzeczy - kolczyki duże, ale lekkie, zakończone biglami otwartymi w kolorze starego złota, podszyte fioletowym filcem do sutaszu.
Smacznego!!!











Inspiracje




























Pozdrawiam Joanna




















11 komentarzy:

  1. przepiękne są ...kolory Mistrz !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie i elegancko i słodko. Joasiu, tyle misternej pracy włożyłaś w to arcydzieło. Chapeau bas dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to robótka dla cierpliwych to prawda, ale opłaca się jak widać w końcowym efekcie! Dziekuje za pochwały :)

      Usuń
  3. Joasiu zazdroszczę talentu. Bardzo piękne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie go również nie brakuje Joanna! Bardzo dziękuję!

      Usuń
  4. Joasia ja to mam zupełnie inne skojarzenia, kolczyki przypominają mi złożony ogon pawia, albo zdjęcie całego ptaka zrobione z góry :)
    Są cudne, zresztą jak wszystkie Twoje dzieła!!!Pozdrawiam gorąco!
    Dziełaj dalej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kształtem przypominają pawia, bardzo dobre skojarzenie Kaśka! Ja bardziej sugerowłam się inspiracjami kolorystycznymi, bo kształt mi zasugerowała klientka więc kolory owoców i lata pomogły mi dobrać sznurki i korale! Dziękuję za Twoje zawsze miłe słowa!

      Usuń
  5. Te kolczyki są po prostu magiczne, przepiękne kolory i ten kształt. Muszę powtórzyć po Kasi, bo jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to pomyślałam o właśnie przepięknym ptaszku jakim jest paw. Ten ptak ze złożonymi skrzydłami ukazał mi się niczym czekający na podmuch wiatru, twoje dzieła po prostu hipnotyzują...
    Te kolczyki są dowodem na to, że Twój talent jest ogromny, nie potrafię więc opisać go słowami. Pozdrawiam Cię gorąco, ślę buziaki ślodziuchne

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja się normalnie niepozbieram po tak wspaniałym komplemencie! Naprawdę bardzo się cieszę że te kolczyki wzbudziły w Tobie takie emocje i wywołały wrażenia estetyczne - bardzo dziękuję Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!! cudne i te kolory... jakoś tak cieplej się robi patrząc na nie :) na weselu jestem pewna wszyscy zazdrościli tych kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń