Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

czwartek, 23 maja 2013

Black & white




          Czarno-białe kolczyki o prostym kształcie, w swoim środku kryją kaboszon szklany w czarnym kolorze. Oplatają go białe perełki oraz sutaszowy skręcony sznurek, zakończone srebrnymi ozdobnymi biglami. Kolczyki są proste i eleganckie, połączenie tych dwóch kolorów białego i czarnego nie wymusza od nich zbyt skomplikowanego wzoru. Od spodu podklejone czarnym filcem do sutaszu.

































                                                                  Inspiracje










    .......taki żarcik!!!


















Z czym nosić z mojej szafy


          

         Dwuczęściową sukienkę uszyłam korzystając z dwóch wykrojów z Burdy nr  3/2011. Według wykroju 106  na suknię ślubną uszyłam górę a baskinkę zapożyczyłam od żakietu nr 120 z tej samej Burdy. Spódniczka powstała "od ręki" z tzw. koła. Połączenie czerni i złamanej bieli jest w tym wypadku wersją elegancką, którą można ubrać np. na komunię i moja sukienka miała właśnie takie przeznaczenie. Dodatki do takiej kreacji to koralowa kopertówka, białe koturny oraz moje nieodłączne okulary...





















Pozdrawiam Joanna

34 komentarze:

  1. Nie wiem od czego zacząć, chyba muszę u Ciebie zamówić kolczyki tylko które? Wszystkie są piękne, dobrze że umiem chociaż szyć, inaczej byłabym zdana na Ciebie. Komplet jest super, w życiu nie połączyła bym bluzki z baskinką i spódnicą z koła, super to wygląda, może to zasługa kolorów? Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje afrah za to że doceniasz moje dzieła, ale ty również sobie doskonale z igłą i nitką radzisz,a jesteśmy po to aby się uczyć jedna od drugiej więc do dzieła! pozdrawiam

      Usuń
  2. Kolczyki jak zwykle piękne. Bluzka i spódniczka fantastyczne.Jak znajdujesz czas na to wszystko? dla mnie doba musi trwać dłużej, bo zawsze brak mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! wszytkie, które coś robią poza podstawowymi obowiązkami kobiety, narzekają na brak czasu i ja niestety też, a kupić się go nie da, jedynie wygoospodarować :) a z tym róznie bywa...

      Usuń
  3. świetny zestawik, a kolczyki bardzo urocze .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się zgrałyśmy tematyką :) uwielbiam trend B&W a Ty stworzyłaś przepiękny set ! kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Joaśka !!!Pięknie! Sukienkowy komplet niesamowity, a Ty wyglądasz w nim prześlicznie :)Bardzo ciekawie połączyłaś kolory i wykroje, rewelacja! muszę zgapić :)Kolczyki cudne jak zwykle! całuski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję!!! Zgapiaj ,a ja się będę cieszyć, że byłam dla ciebie inspiracją :)

      Usuń
  6. Bluzka jest cudowna, znowu mi podrzucasz jakieś inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Black&White zawsze w modzie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo sliczne i kolczyki i komplet i Ty w nim pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne kolczyki, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne inspiracje:)wyglądasz zabójczo klasyczne piękne połączenie::)

    pozdrawiam i zapraszam również do siebie
    aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kolczyki. Zestaw również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te kolczyki! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie! Kolczyki cudaśne i sukienka przepiękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki cudo! <3 Ale stylizacja black and white - sama klasa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń