Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 15 listopada 2013

Nie szata zdobi człowieka

      Tak właśnie uważam, nie szata zdobi człowieka a.....dodatki!!! NO ale z umiarem i oby nie przesadzić, bo z tym nie trudno. Oczarowana kolekcją Bizuu, tym razem postawiłam na żabot. Kolekcja nawiązuje do epoki Carskiej Rosji, którą tworzą takie dodatki jak: klejnoty, nakrycia głowy, futrzane pompony i oczywiście nasz dzisiejszy bohater - żabot. Moja współczesna wersja uszyta została z batystowej tkaniny, nad wykrojem trochę pogłówkowałam i metodą prób i błędów osiągnęłam taki oto efekt końcowy jak na zdjęciu prezentuje. Mój żabot można bardzo łatwo wiązać, wyprać i wyprasować. Już wiem na pewno, że w tym sezonie to nie jeden i nie dwa żaboty uszyję...a Wy co sądzicie o takim dodatku?

Kolekcja Bizuu jesień-zima 2013/2014





















i moja odsłona żabotu:













Pozdrawiam Joanna

24 komentarze:

  1. Ja od zawsze byłam zwolenniczką żabotów. One były w modzie, potem nie...by znów wrócić. Podobają mi się. A ten Twój śnieżnobiały myślę że jest ozdobą każdego ubioru. Jest jak motyl. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krystyno mój żabot był noszony na wiele sposobów i zawsze odświeża stylizację! masz rację moda wraca jak bumerang, bardzo dziękuję za twój przemiły komentarz! pozdrawiam

      Usuń
  2. wow!! niesamowity efekt,bardzo bardzo jestem na tak;))
    kolekcja jak najbardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę ,że ci się podoba i może cię zainspirowałam mam nadzieję! dziękuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Imponujący żabot, fajnie wyglądasz.Podobają mi się takie nietuzinkowe dodatki,kolekcja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu zawsze mnie cieszą Twoje komentarze i czekam na nowy post u Ciebie ?! buziaki

      Usuń
  4. ta ostatnia skórzana kiecka <3 ! a Twoja wersja żabotu jest genialna , bogato ale i klasycznie czyli nic dodać nic ująć - perfekcja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałaś Joasiu o spódniczkę , ona jest bardzo prosta do uszycia :) jak będziesz chciała to mogę Ci na miala podesłać dokładniejsze foty , to nie jest pianka , w sklepie z którego ją brałam materiał był określony jako jersey , to jest coś takiego lekko gąbczastego , ale jednocześnie nie jest bardzo grube ani tak sztywne jak neopren

      Usuń
    2. Skórzana kiecuszka jest rewelacyjna, kto by powiedział że skóra i falbany mogą dać taki efekt!!! dziękuje za opinię oraz Twoją wiadomość w sprawie spódniczki :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Twój żabot wygląda super i ta brożka do tego, jeszcze raz super ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za Twoje komentarze afrah!!!

      Usuń
  6. Wooooooow, aż mnie zamurowało jak zobaczyłam tą kokardę i kapelusz, coś pięknego ! Kreacje śliczne, ale żadna nie przebije Twojej ! Jesteś the best !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO aż się zarumieniłam, nie miałabym odwagi konkurować z profesjonalnymi projektami, ale i tak się cieszę jak dziecko z tego komplementu :) :) :)

      Usuń
  7. wyglądasz genialnie , bardzo podoba mi się ten kapelusz fajnie wszystko ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo , prowadzisz pięknego bloga bede zaglądać!

      Usuń
  9. That precious wheel, but it is not hard to wash and iron? I love your look with this beautiful hat, you look beautiful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wash and iron very easy, realy! I very like hat, tkank you josep- maria for your visit! :)

      Usuń
  10. No i to mnie cieszy :) że żaboty powracają :DDD Pięknie Wyglądasz :) kiedyś do jednej bluzki miałam kilka różnych na zmianę. Broszka na żabocie to jak wisienka na torcie :) lubię wisienki i broszki :))) buziaczki :X****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasieńko za komplementy, tak żabot to taki dodatek na bogato i może zwykłą bluzka zmienić nie do poznania, ja też sie cieszę że ponownie mają swoje pięć minut! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Twoj zabot to jest to!!!! Piekny i dodaje specyficznego charakteru kazdej stylizacji, a skora z falbanami to czad dokladny, pozdrawiam. A toto czarne co masz na sobie to tez fajne jest Buzka

    OdpowiedzUsuń


  12. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń