Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

piątek, 6 grudnia 2013

Malinowe w złocie

   Zawsze podczas tworzenia kolejnych kolczyków ponosi mnie i projekt nabiera większych rozmiarów. Spięłam się i postanowiłam zrobić kilka maleństw, które szybciej się robi i łatwiej nosi. Okazało się to całkiem przyjemne...
     Te oto "malinki w złocie" powstały z ravoli Swarovskiego w kolorze burgund i emerald, oplecione malinowo-złotymi sznurkami sutaszu. W centrum  ażurowy złoty kwiatuszek, który dodaje im dodatkowej słodyczy, pozłacane sztyfty i aż trudno się im oprzeć. Kolejne maleństwa w drodze także już wkrótce na blogu.
Zapraszam Joanna








Założyłabym je do...




Pozdrawiam Joanna

18 komentarzy:

  1. Śliczne :) też tak mam że zaczynak robić małe a wychodzi jak widać na blogu :))
    ale ja też ostatnio zrobiłam małe :) hi hi było ciężko bo aż kusiło żeby coś więcej dorobić ;)) Fajnie że Startujesz w konkursie :) będzie rażniej :D buziaki
    P.S. U mnie strasznie wieje, mam nadzieję że prądu nie zabraknie! :( brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest Kaśka, że w sztuce trudno o umiar :) ale najważniejsze że to co robimy sprawia nam przyjemność, buziaki dla ciebie i trzymaj się mocno niech cię nie wywieje!!!

      Usuń
  2. Przepiękne są! Od dawna szukam takich kolczyków. Są delikatna i nieprzesadzone, a do tego w cudownym kolorze :)
    Dołączam do grona obserwatorów i czekam na kolejne projekty, wpadnij do mnie w chwili wolnego czasu i zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :)
    www.mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za komentarz i odwiedziny, wpadne do ciebie z ciekawością!!!!

      Usuń
  3. Jak zwykle Joasiu piękne dzieło wyszło spod Twoich rąk. Praca misterna i niesamowite wyczucie smaku. Eleganckie cudeńka, które z chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplement od Ciebie Krystyno jest zawsze motywujący!!! dziekuje
      serdecznie :)

      Usuń
  4. Boziuuuu jakie piękne, jestem pod ogromnym wrażeniem ;) Prawdziwa z Ciebie artystka, a kolczyki to dzieła sztuki ;) Piękne!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu przepiękne są ! a te Twoje ciuchowe wybory OMG za ten zielony set dałabym się pokroić :P

    pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście ta kolekcja Gucci jest piękna w swoich kolorach i minimalizmie, cudowne tło do mich kolczyków , a i bez nich jest boska <3

      Usuń
  6. Śliczne, takie cudeńka. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką kolczyków z jakimikolwiek kamyczkami , malinowe są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!! ja też kocham kamyczki i kryształki :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Wyglądają fantastycznie !
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń