Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

środa, 3 lipca 2013

White dress

         Białe sukienki to garderoba w sam raz na lato w mieście. Ostatnio opanowało mnie zauroczenie białym kolorem, a to za sprawą temperatury jak panuje na zawnątrz i postanowiłam sobie sprawić kilka rzeczy w kolorze white. Swoją sukienkę uszyłam według wykroju z Burdy 6/2011 nr wykroju 107/13 z lacosty, kto zna ten materiał ten wie jak wdzięcznie się go nosi. Prosta w kroju wiec od razu ją polubiłam.
A wy oceńcie czy słusznie, że skradła moje serducho!































A oto oryginał z Burdy...





...i kilka białych inspiracji z sieci, które zachęciły mnie  do pracy przy maszynie :)














        Latem nie lubię przepychu stawiam raczej na naturalność i swobodę, dlatego kolczyki które teraz tworzę są skromniejsze i delikatniejsze ( te wiekszych gabarytów zarazerwowałam na karnawał !).
Delikatne wykonane ze złotych i srebrnych sznurków, wyłącznie ze srebrnymi kamieniam Swarovskiego, ozdobione jedynie szarymi łańcuszkami - myślę że posłużą mi latem do wielu lekkich kreacji...!!!
















Pozdrawiam Was serdecznie Joanna :)

30 komentarzy:

  1. Joasiu! pięknie! pięknie!sama bym sobie taką uszyła :)Wyglądasz po prostu cudnie. Cała stylizacja łącznie z dodatkami!!!ale piękne! :)
    Kolczyki bajeczne! Gdzie kupiłaś materiał, ja widziałam go w Textilmarze ale nie bardzo wiedziałam co to? Na Tobie wygląda super.

    P.S. Sukienkę w kropy próbowałam dodać na konkurs w niedzielę, ale na stronie był jakiś błąd i nie mogłam dodać zdjęcia, zresztą jak kilka innych dziewczyn! No cóż, widać tak miało być. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kasiu, cieszę sie ze ci sie wszystko podoba. Materiały kupuje w sklepiku z tkaninami w moim mieście ale wybór jest ogromny, a z lacosty mam już trzy sukienki i poprostu są genialne , nie gniota sie i pracują razem z ciałem a plamy zachodzą nawet na sucho, kupuj i szyj a jeśli chcesz to ci przyśle próbki i mogę ci u nas kupić i paczka pójdzie z Kępna do Tych ! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Joasiu bardzo Ci dziękuję! ja się pospieszyłam i zamówiłam już materiał :)Tylko kiedy ja to wszystko uszyję?! :Ooo
      Totalny brak czasu mnie dopadł!!Podjęłam się uszyć znajomej sukienki rozmiar 56!jeszcze nigdy nie szyłam tak dużego rozmiaru, muszę kombinować z wykrojami. Mam nadzieję że się uda i znajoma będzie zadowolona :)Pozdrawiam cię gorąco :D

      Usuń
  2. Asiu wyglądasz jak modelka, fajna stylizacja, super dodatki. Tylko patrzeć i podziwiać. Kolczyki jak zwykle piękne ::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Joanna za takie piekne komplementy! Pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  3. Pewnie że słusznie! Sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie Ze KaziaB podzielila sie tym postem! Taka wspaniala sukienka - biel i lato - nierozlaczne. A inspiracje tez inspirujace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Kasi podziękować i tobie w pierwszej kolejności !

      Usuń
  5. Zainteresowała mnie ta blaszka. Co to jest? Simple lubi przyszywać takie blaszki:) Dlatego pierwsze podejrzenie padło mi na tą markę, ale jednak nie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blaszki kupiszw każdej tekstylnej hurtowni ale oczywiście nie z napisem Simple :) z D&G sie trafiają ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź jak będę robiła zakupy:) Zaopatrzę się w blaszki.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki ale jakże mi daleeeeko do waszych zdjęć , pozdrawiam g&b!

      Usuń
  7. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  8. aj Joasiu wyglądasz perfekcyjnie ! uwielbiam biały kolor w letnich sukienkach <3 ta Twoja jest rewelacyjna , prosta , lekka a jednocześnie mega szykowana i jeszcze takie cudowne inspiracje - zakochałam się w tych kieckach !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daggi ty moje <3 mój blog nie do końca jest modowy, bo pokazuję na nim rzeczy, które wyszły spod mojej igły, ale jakoś staram sie to połączyć i cieszę sie że to doceniasz ! Buziaki

      Usuń
  9. dziękuję za komentarz ;) śliczny zestaw; fajnie przełamany okularami

    OdpowiedzUsuń
  10. in love with your amazing sunglasses!!

    if you want to win a DANIEL WELLINGTON clock, go to
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. love your dress and sunnies! looking gorgeous <3


    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukieneczka :) Pięknie wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja wyglądasz szałowo, kolczyki też śliczne♥

    OdpowiedzUsuń