Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

poniedziałek, 6 maja 2013

Szmaragdowo malinowe

     Kolczyki wykonane z jedwabnych sznurków sutasz w kolorze butelkowej zieleni, malinowego różu oraz starego złota. Kamienie i taśmy cyrkoniowe Swarovskiego oraz mleczne kaboszony doskonale współgrają z intensywną barwą sznurków. Wykończenie kolczyków stanowi łezka Swarovskiego 12 mm Vitaral Medium oraz pozłacane bigle otwarte. Ostatno lubię sutasz "niesymetryczny" , bo sprawia taki nowoczesny styl czego dowodem są te kolczyki. Lubie je!!!!!















                                                                        Inspiracje









Z czym nosić z mojej szafy




        Spódnicę uszyłam ze skóry ekologicznej w kolorze jasnego beżu. Uszyta z czterech klinów na szerokim pasku. Jak wiadomo na taką spódnicę specjalnego wykroju nie potrzeba wiec uszyłam ja z "głowy". Układa się ładnie a podszewka z satyny jedwabnej sprawia,że spódnica nie szeleści i jest miła w dotyku od środka. Pasuje mi do wielu rzeczy w mojej szafie więc czego chcieć więcej......















Pozdrawiam Joanna

21 komentarzy:

  1. Spódnica jest prosta, ale efektowna :D
    Kurczę, tak bardzo mi się podoba sutasz, w szczególności Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charczerko jaka ty jesteś miła - dziękuję!

      Usuń
  2. Super spódnica, a kolczyki po prostu wymiatają (jak mówi moja córka). Masz bardzo zdolne paluszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja imiennniczko za twoje miłe komentarze!

      Usuń
  3. Wszystko dech zapiera,kolczyki i Pani uroda,prezentacja,nic ująć nic
    dodać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa od profesjonalistki takiej jak Pani to podwójny komplement - dziękuję!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. :Oooo Aśka nie wiem od czego zacząć! wszystko piękne!!!!!wszystko co robisz jest cudne, ale te kolczyki są naj naj!!!podziwiam talent! A spódnica to mój ulubiony fason, którego aktualnie nie posiadam w swojej szafie :( nad czym bardzo ubolewam. Świetnie w niej Wyglądasz, jak zawsze :)))
    P.S. Znowu pada! dobrze że wczoraj skosiłam trawę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź dla KasiB piętro niżej ha ha ha

      Usuń
  6. Kasiu Ty to chyba jesteś na baterie duracell, lubię takich ludzi... muśle że najbliżsi Cię doceniają za wszystko co robisz!!! Dziekuję Ci za komplementy bardzo i za Twój kolorowy blog również...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za super pozytywny komentarz! Uwielbiam taki widok ; połączenie jeans-u ze spodniczka i kocham sutasz. piękne kolczyki. pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słówka... buziaki!!!

      Usuń
  8. Piękna spódniczka i kolczyki tez są cudne. Fajnie, że założyłaś bloga bo bardzo mi się podobają rzeczy uszyte przez Ciebie na burda.pl. Teraz będę zerkać tu częściej. Acha...dobrze by było jakbyś załączyła widget obserwatorzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za obecność i pochwały. Oj z tym blogiem to się wkopałam, cóż to za pożeracz czasu, a to w zasadzie zasługa KasiB :) ale z wami dam radę. Pozdrawiam Was!

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz, umiesz te wszystkie rzeczy ze sobą połączyć. Wszystko wygląda super, kolczyki to mistrzostwo♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. afrah ty to umiesz człowieka dowartościować - dzięki!!!

      Usuń
  10. Sutasz jest piękny- szmaragd i malina nie dość, że ładnie się nazywają, to ładne są i ładnie się ze sobą komponują. Bardzo lubię Twoje tło zdjęciowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki cytrynn, że Ci się podoba mój sutasz i mój blat kuchenny (tło) ha ha ha...

      Usuń
  11. świetny set ! uwielbiam tego typu eleganckie ujęcia dżinsu ! ...rewelacyjne inspiracje !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ;) Świetne inspiracje :)
    Spódnica jest przepiękna :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz.
    Ma świetną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta spódnica! Zainspirowałaś mnie. Teraz co prawda, mam milion innych rzeczy do szycia, ale taka spódnica ze skóry niewątpliwie trafia na moją listę pt."do uszycia" może na jesień... :-) powiedz mi, czy jakoś ją na dole wykańczałaś?

    OdpowiedzUsuń