Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

środa, 25 września 2013

Szpilki od Jimmy Choo

Powiem tak : jeszcze nie zdążyłam kupić obuwia na zimę, a tu projektanci już "szczują" nowymi butami na sezon wiosna-lato 2014. To są bezlitosne tortury dla miłośniczek butów i torebek, no ale cóż takie życie!!! Pogoń w pracy, pogoń w domu to i dlaczego nie w modzie! Co nam pozostaje, jedynie nacieszyć oko i wrzucać do skarbonki, może do wiosny się uzbiera na nowe szpilki lub torebkę od Jimmyego Choo. Wrzucam więc dla Was kilka par szpilek i torebek z najnowszej kolekcji Jimmy Choo Spring 2014, zapowiada się bardzo ciekawie. Moim faworytem są szpilki zdj. nr 8. A Wam, które przypadły do gustu?














































Pozdrawiam Joanna
p.s. jeszcze w tym tygodniu pokażę moje nowe uszytki :)

24 komentarze:

  1. :Ooooo Matko B...!!! szybko biegnę do skarbonki :) Ale wypasione modele, ja bym każdy model przygarnęła i zaopiekowała się :)))CUDNE .Joaśka! oj podniosłaś mi ciśnienie, aż chce się żyć i oszczędzać!!! Czekam na Twoje uszytki :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też oko nacieszyłam, ale chyba na tym się skończy, bo wiesz jak jest z tym oszczędzaniem! No ale do wiosny jeszcze daleko i może je przecenią :) :) :)

      Usuń
  2. Ja też powiem ooooooo mamo jakie cudeńka, przepiękne ,chyba też będę musiała zacząć odkładać bo córka nie da mi żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aśka dla córek to mu wszystko zrobimy, taki już nasz los... Buźka

      Usuń
  3. Moim faworytem są szpilki na zdjęciu nr 1 i 3. Ale to tak na szybko. Pewnie, gdybym miała pękatą skarbonkę to wyszłabym ze sklepu jeszcze z torebką :)
    Oj. Joasiu wiesz czym zainteresować kobietę. Piękne, piękne. Na razie tylko popatrzę. Ale dziękuję i czekam na Twoje projekty. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krystynko ja też patrzę i nacieszyć sie nie mogę, na szczęście teraz w botkach latam, a do wiosny to może mi przejdzie to zauroczenie i chęć posiadania tych cudnych bucików i torebek! Pozdrawiam cie mocno!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ładne klasyczne czółenka w czerwono- kobaltowe wzory są w Twoim stylu, wybór ok! Pozdrowienia!

      Usuń
  5. łał!są piękne!!!!
    druga torebka niesamowita:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna rzeczywiście, wszystkie kolory tęczy w wężowej skórce, suuuuper!

      Usuń
  6. Śliczne buty i torebki, ja jestem za pierwszym zdjęciem♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afrah twój wybór to pełna klasyka, pogratulować! Pozdrowionka!

      Usuń
  7. Cuda , Cuda , Cuda ! ...w końcu "steppin' in my Jimmy Choo's " to moje motto blogowe haha to nie są niestety tanie rzeczy ale wiem jedno raz na jakiś czas w parę dobrych szpilek zdecydowanie warto zainwestować ;)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dotrzymuję ci kroku w Szpilkach od JC ! No tak cena to jedyna bariera do posiadania rzeczy króle naprawdę nam się podobają i są tego ware, ale my sobie z tym poradzimy! Buziaczki !

      Usuń
  8. Neonowe sandaly koloru limonki sa przepiekne! Po prostu cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wyjątkowe i uważam, że w twoim stylu, dobry wybór! <3

      Usuń
  9. Cudne buty pokazałaś na zdjęciach. Kosztują fortunę. Czasem jednak warto coś dobrej jakości. Tez jestem maniaczką butów. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem za jakością a nie ilością, ale to duże wyżeczenie! Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że sprawiłabym ci radość, pozdrawiam cię!

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ehhh chciałoby się takie mieć, pieknesa zwłaszcza te z motywem skóry węża:) w wolnej chwili zajrzyj do mnie;)

    OdpowiedzUsuń