Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

czwartek, 10 października 2013

Balmain Spring 2014

Jestem pod wrażeniem kolekcji Balmain Spring 2014. Klasyczna z nutką awangardy. W tej kolekcji zawarte zostały różne panujące trendy, mianowicie: pastele, black&white, skóra, jeans i tak ostatnio modna "kurza stopka". Nie byłam zwolenniczka tego wzoru, aż do momentu gdy ujrzałam właśnie jej wersję w kolekcji Balmain. Kurza stopka w wersji pastelowej, to coś zupełnie nowego, a do tego kieszenie, lamówki i złote dodatki - na bogato. Słodkie pastele niesamowicie wyglądają z łańcuchami w wersji XXXL, piankowe spódnice i pikowane kurtki to już nie styl Candy Girl, ale współczesnej kobiety. Jeans ze złotymi ornamentami i koronką też wygląda niebanalnie, na barokowo czyli nadal trendy!!! Największym szaleństwem w tej kolekcji uważam są czarne skórzane kombinezony, ekstrawagancja w wydaniu Balmain jest do przyjęcia i noszenia od zaraz... nacieszcie swoje oczka, a krawcówki szukajcie inspiration :)








































Pozdrawiam Joanna

14 komentarzy:

  1. Ja też jestem zachwycona tą kolekcją! Wszystkie rzeczy bym nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie wszystkie, ale estetyka jest zachowana i to mi się podoba! Cieszę się że tobie przypadła do gustu!!! pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Oj Joasiu, jak dobrze, że zajrzałam do Ciebie. Zrelaksowałam się na maxa. Piękna kolekcja. Gdybym była tam na pokazie, z pewnością "wzięłabym" coś dla siebie. Ale wirtualnie to tylko nacieszyłam oko. Dziękuję za tę chwilę. Miło było. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę Krysiu, że sprawiłam ci chwilkę radości tym postem! Bo
      "w życiu ważne są tylko chwile"!!! strasznie się cieszę i pozdrawiam serdecznie "kulinarną księżniczkę"

      Usuń
  3. Cała kolekcja jest niesamowita!Piękne sukienki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Bellissima , że są w Twoim guście! pozdrawiam

      Usuń
  4. Kolekcja jest przepiękna, Jejciu ja chcę tą różową sukienkę z falbaną!!!! Please;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, gdybym posiadała taką moc ( lub portfel) to już by wisiała w Twojej szafie ta sukienka! :0

      Usuń
  5. aaaaa Balmain kocham miłością wielką i niezmienną od wielu lat <3 ...gdyby mnie tylko było stać na ubieranie się tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj byłoby wtedy proście i łatwiej, no ale cóż nie jesteś Daggi odosobniona w tej kwestii :) pozdrawiam Cię!

      Usuń
  6. Piękna kolekcja, jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aśka bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Może cię zainspirowałam i pod wpływem tej kolekcji powstanie jakaś kiecuszka twojego autorstwa ! bużka

      Usuń