Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

wtorek, 15 października 2013

Militarny lux w kolekcji Simple

Zakochałam się!!! Tak zakochałam się w kolekcji Simple jesień-zima 2014 stylizowanej na militarny lux. Zauroczyły mnie zarówno kolory jak i detale tj. pagony, szlufki i paski. Co prawda moja sukienka jest w kolorze szarym, ale khaki jeszcze przede mną, jestem na etapie poszukiwania materiału. Delikatniej i może bardziej kobieco, czyli w moim stylu. Elementy militarne zachowane - szlufki, pagony i pasek więc zamierzony efekt uzyskany. Po głowie mi jeszcze chodzi sukienka khaki z obniżanym stanem i spódniczką licznymi zakładkami, wszystko w swoim czasie. W prezentowanej przeze mnie sukience góra uszyta jest według wykroju  nr 104 z Burdy 1/2013, ale równie dobrze możecie skorzystać z wykroju na górę każdej odcinanej w pasie sukienki. Natomiast dół to pełne koło podklejone flizeliną. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wielu jesiennych inspiracji!!!
Oto kilka zdjęć z kolekcji Simple jesień-zima 2014:









i moja wersja military lux.....







 







pozdrawiam Joanna

22 komentarze:

  1. Ooo !!! Joasia znajdę drogę do Twojej szafy i ukradnę!!!!!sukienkę i dodatki! :D
    i buty ooo! Przepięknie Wyglądasz, kieca wspaniała :)***
    Ta kolekcja też mnie zachwyciła ale te modelki mniej , strasznie cieeeeniutkie ;) w poprzednim poście bardzo podobały mi się spódnice.( nie zdążyłam skomentować) ale kolekcja Simple jest cała moja :D zakochałam się! A Ty pilnuj tej kiecki :)))) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja jako druga na nią się czaję! ;)
      Jestem pod wrażeniem, Twoja sukienka prezentuje się rewelacyjnie. Jedna z najlepszych sukienek jakie tu pokazywałaś.

      Usuń
    2. dziewczyny dziękuję bardzoooo za wasze komplementy. Nie kradniemy, bo to przykazanie boże tylko bierzcie się za nitkę z igła i do dzieła!!! jesteście kochane pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wow. Wygladasz pieknie, buciki sliczne. Kolekcja nie w moim stylu, aczkolwiek jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka wiem że minimalizm to nie twój styl tym bardziej jestem ci wdzięczna, że doceniasz innych i wiesz ile wkładu pracy w to wkładają!!! dziękuję bardzo i ślę buziaki dla ciebie!

      Usuń
    2. Cieszę się, że jesteś i doceniam Twoją pracę ;) Trzymaj się

      Usuń
  3. Joasiu, Twoja miłość nie jest odosobniona. W tej kolekcji naprawdę można się zakochać. Uważam, że Twoja sukienka niczym nie odbiega od tych na górnych zdjęciach, a nawet może jest ładniejsza, bo na Tobie leży jak powinna. Kiedy oglądam bardzo, bardzo szczupłe modelki w fajnej sukience, to myślę: o, to nie dla mnie. A kiedy widzę Ciebie w fantastycznej sukience, to miałabym ochotę taką sukienkę założyć. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, jak zwykle. Pozdrawiam Cię serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystynko te chudzinki na zdjęciach służą za wieszaki dla sukienek, one mają eksponować towar a nie swoje kształty. Bardzo się cieszę że moje projekty zachęcają cię do eksperymentów w modzie, ty mnie inspirujesz w kuchni a ja ciebie w garderobie i tak ma być...pozdrawiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! następny post się bardziej postaram! :)

      Usuń
  5. Ten komentarz powyżej to chyba jakaś zazdrosna koleżanka napisała :) Sukienka świetna, oglądałam juz na stronie Simple tą kolekcję militarną. Tak sobie myślę, że zanim do nas coś trafi... to mija parę lat. Pierwszą taką kolekcję miała Victoria Beckham już jakieś parę lat temu. Widzę, że lubisz szyć z koła. Ja się zbieram do szycia sukienki z materiału w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga myślimy bardzo podobnie, ponieważ właśnie jestem na etapie przerabiania kolekcji Victorri B. z 2011, a to niespodzianka na następny post!!! spódnice z koła ostatnio zawładnęły moje serce, a w kratę może ci wyjść całkiem ciekawa - działaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu prześlicznie wyglądasz w tej sukience, buty rewelacja.Dodatki w sam raz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki czynią cuda Joanno, więc warto onej zadbać! Dzieękuję za twoje odwiedziny i komentarze!

      Usuń
  8. czesc! trafiłam tu przez przypadek i pewnie zagoszczę na dłużej.
    prowadzisz świetnego bloga :P
    Outfit masz każdy genialny, tylko pozazdrościć.

    Pozdrawiam, zapraszam do siebie - http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą kolekcję ! a Ty Wow mega wrażenie robisz w tej kiecce ! Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń