Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

sobota, 30 marca 2013

Fuksja ze złotem

          Kolejna para kolczyków z serii "na bogato". Tym razem przewaga kolorów to fiolet ożywiony złotem. Kolczyki wykonane pracochłonną techniką haftu sutasz, ozdobione kamieniam oraz perłami Swarovskiego w kolorze fuksji. Do wykończenia kolczyków użyłam taśm cyrkoniowych w złotej oprawie, złotych łańcuszków oraz koralików, bigle otwarte pozłacane. Kolczyki podklejone są fioletowym filcem do sutaszu. Długość kolczyków 11 cm.













Inspiracje















                                                          Z czym nosić z mojej szafy

         Szarą sukienkę uszyłam z cienkiej wełenki. Góra to karczek, który wykroiłam z pierwszej sukienki, która mi wpadła w ręce. Gorzej było z rozkloszowanym dołem krótszym z przodu i dłuższym z tyłu (trochę materiału na to poszło). Nieodzownym elementem moich sukienke są kieszenie.
         Taka sukienka posiada wiele zalet:
1. Po pierwsze czujemy się w niej swobodnie i nie skrępowane ( możemy jeśc do syta :)  )
2. Po drugie sprawdza się na codzień, jak i wieczorem.
3. Po trzecie daje duże pole do popisu jeśli chodzi o dodatki....i tak na przykład moje kolczyki w   kolorze fuksji mogą ją pięknie ożywić.












Pozdrawiam Joanna



7 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć! jakie cudeńka potrafisz zrobić. Rubinowe i w kolorze fuksji są cudne :)Fotki, kiecki super.Dobrze że założyłaś bloga!!!

    Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie. :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu nie wiesz jak się cieszę z Twojej obacności tutaj i za te słowa. Tak szczerze to Twoja wielka zasługa z tym BLOGIEm , mam nadzieję że wytrwam. A te życzenia to już mnie rozczuliły, bo dawno tak pięknych nie słyszałam. Oczywiście Tobie życzę również wszystkiego co dla ciebie najlepsze z okazji tych radosnych świąt Wielkanocnych! Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolne masz paluszki, ja choć twoja imienniczka nie mam takiej cierpliwości. Moja córka oszalała na punkcie tych kolczyków,cudeńka tworzysz. Sukcesów w blogowaniu.
    Joanna

    www.szmaragdoweszycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest przepiękna! Zdradź proszę czy ten dół to pełne koło czy tylko po skosie szyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Iza! to jest niepełne koło krojone z długości. Szyjąc tą sukienkę sugerowałam się projektem La Manii "Christina" i myślę że uzyskałam zamierzony efekt. Pozdrawiam Cię!

      Usuń
    2. kojarzę ten projekt dlatego mogę powiedzieć, że uzyskałaś dokładnie taki efekt :))

      Usuń
  5. Czy szyjesz również takie sukieneczki dla kogoś??Bardzo mi się podoba:)
    I jestem zainteresowana tymi kolczykami,są śliczne:))
    Napisz proszę do mnie na @

    pozdrawiam serdecznie
    aga

    OdpowiedzUsuń