Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pistacjowo beżowe

       Kolejna para kolczyków została wykonana z sznurków sutasz w kolorze beżowym i zgaszonej zieleni.Wykorzystałam również kamienie Swarovskiego Rivoli Erinite oraz mniejsze kryształki szlifowane w odcieniach zieleni, taśma cyrkoniowa w złotej oprawie. Wykończenie stanowi łezka Swarovskiego i posrebrzane bigle. Kolczyki mają letni charakter i czekają na pierwsze słoneczne dni, by je założyć.
Długość kolczyków 11 cm.











Inspiracje











 





Z czym nosić z mojej szafy


 Sukienkę uszyłam według wykroju na bluzkę z Burdy nr 5/2009  nr wykroju 115 (przedłużyłam i wyszła mini sukienka). Na karczek wykorzystałam resztki beżowej ekoskóry , z której uszyłam spódnicę (pokażę ją w innym poście) dół sukienki jest z dżerseju ( inaczej mówiąc z dresówki). Miła, wygodna, wdzięczna i niedroga cóż więcej chcieć.









Pozdrawiam Joanna

2 komentarze:

  1. W Burdzie mnie ten model jakoś nie zachwycił. Twoja wersja jest świetna!!! super w niej Wyglądasz :)a te BUTY mniam mniam. Kolczyki rewelacja!!! Masz talent. Do tego wykroju na pewno powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka,wyglądasz extra, a buty rewelacyjne aż zazdroszczę. Kolczyki jak mówi moja córka "wymiatają". Masz talent.

    OdpowiedzUsuń