Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czarno turkusowe

       Te kolczyki mają w sobie jakąś magię i przeznaczone są na specjalne okazje. Uszyłam je z czarnych sznurków sutasz, kamienie jakie wykorzystałam to migdały  16 mm i 22 mm Swarovskiego  w kolorze Bermuda Blue, czarne perły  oraz taśme cyrkoniową turkus w złotej oprawie. Długość kolczyków 10 cm. Okazałe w swoich rozmiarach  są jednak lekkie. Prawda, że tajemnicze?!







                                                                 Inspiracje







 







                                                        Z czym je nosić z mojej szafy



          Sukienkę uszyłam bez specjalnego wykroju, posłużyłam się tylko podkrojem pach i rękawka z podstawowej bluzki. Uszyłam ją z jedwabnej mięsistej tkaniny w kolorze czarnym. Całą jednak ozdobą uważam są mankiety z jedwabnych białych różyczek. Mała czarna inaczej zawsze znajdzie miejsce w naszej szafie, nawet jeśli już jest którąś z kolei....   :)








Pozdrawiam Joanna

5 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki!!! i piękna Ty :)))Czy są jakieś samouczki jak robić takie cudości czy trzeba zaliczyć kurs? Ta technika robienia biżuterii mnie i moją córkę zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaśka ja się nauczyłam sama wpisałam "tutorial soutache" i poznałam podstawy, a potem to już praktyka zrobiła swoje.Do tego jest potrzebna igła i żyłka, no i trochę kleju więc dacie radę krawcówki. Możesz zrobić sama biżuterię wartą u Dori Csengeri ponad 1 tys. zł więc zabawa się opłaca.Jest tylko jeden problem jak już się nauczysz to będziesz musiała się rozdwoić - szyć kolejną kieckę czy kolejne kolczyki...a to jest poważny problem :)ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna mała czarna a białe wykończenia rękawów dodają charakteru, kolczyki pierwsza klasa♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, szyje Pani piękne sukienki i robi jeszcze piękniejsze kolczyki. Czy mogłabym dostać jakiś kontakt do Pani, bo chciałabym się o coś zapytać :) jeśli to nie problem poprosiłabym o maila na sylwiaannajoanna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń