Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

czwartek, 18 lipca 2013

Przyjęcie dla moich przyjaciółek !!!

 Witam Was dzisiaj smacznie!!!
     Trochę zaniedbuję moje posty z "uszytkami" więc chciałam się usprawiedliwić i pokazać, że nie tylko potrafię szyć!!! To fakt że ostatnio leniuchuję (ale w końcu są wakacje ), chodzę na przyjęcia oraz sama takie urządzam i dzisiaj właśnie trochę na ten temat. To był upalny dzień, a ja zaprosiłam na kolację swoje najbliższe przyjaciółki. Pot lał się nie tylko w kuchni , ale jakoś dałam radę i taki oto efekt mojej pracy.....

 Uwielbiam wszelkiego rodzaju zakąski, przekąski i takie mini zajadki :) Kto się tym zajmuje wie, że są pracochłonne ale warto:
- tortilla z serkiem, koperkiem i wędzonym łososiem,
- mini tosty z ogórkiem, pieczonym łososiem i czarną oliwką,
- schłodzony arbuz z serkiem feta,
- pomidorki z mozzarelą i bazylią,
- nadziewane papryczki - kupione xd.




       Kolejne danie, które uwielbiam to sałatki <3
W moim małym ogródku wyrosła mi piękna aromatyczna rukola, bazylia,oragano,rozmaryn i wiele innych świeżych ziół....a i duuuuużo mięty:)
Do tej sałatki wykorzystałam : rukola, liście szpinaku, szynka parmeńska,serek Lazur błękitny, gruszka, truskawki  plus sosik z octem balsamicznym ( latem dodawajcie owoce do sałatek!!!).



a owoce na przegryzkę też się znalazły na stole.....








I teraz królowa tamtejszego wieczoru, czyli polędwiczka pieczona w niskiej temperaturze 85 st. według przepisu zwyciężczyni Masterchefa - Basi Ritz. Przepis wzięłam z jej bloga (kulinarnamekka.com). Do polędwicy podałam sos z kurek, purre z selera oraz glazurowane marchewki. Myślę, że zdjęcia oddały wkład mojej pracy i pociekła Wam na ich widok ślinka.
p.s. szczegółowych przepisów nie podaję ponieważ post byłby zbyt długi, ale jeśli chcecie to piszcie i pytajcie odpowiem.
Imprezę czas zacząć i kto ma ten je!!!


 









A zapomniałam o deserze : bezy, kremówka ,mus z malin i mango ( ja chyba jestem łasychem !?)






...no i mam nadzieję, że po przeczytaniu tago postu kierujecie się w stronę kuchni !
Pozdrawaiam Joanna.

10 komentarzy:

  1. hohoho ale zrobiłam się głodna , nie dziwie się ,że nie masz czasu na szycie. Przy takim przyjęciu trzeba się napracować, ale wszystko wygląda apetycznie i tak kolorowo. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiu jest lato i kuchnia musi być kolorowa i apetyczna! Pozdrawiam cię serdecznie!

      Usuń
  2. Joaśka dlaczegooo mi to robisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miałam już dzisiaj nic nie szamać! no dlaczegooo.....
    Wyżerka wspaniała aż Wam zazdroszczę :)Podziw i zachwyt dla Gospodyni :D Foty super!... a teraz idę papu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka ja sie nie chciałam znęcać nad twoimi kubkami smakowymi:) a co tam nie żałuj sobie i rozpieszczaj sie nawet i wieczorem smacznego!

      Usuń
  3. Wow jak to wszystko niesamowicie wygląda ! aaaaa dziś już za późno ale kierunek kuchnia jutro hehe

    buziaków sto !

    aaaa śliczną masz córkę ...wiadomo po kim :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daggi przesyłam ci wirtualny deser Schłodzony i owocowy w podziękowaniu:)

      Tak Daggi wiadomo po kim, bo Julka to czysty tatuś he he he

      Pozdrowionka dla ciebiea!

      Usuń
  4. joasiu, wygląda wszystko pięknie i pysznie!!!!!!!!!! ale zazdroszczę przyjęcia, chętnie bym z wami poszalała!

    pozdrawiam cieplutko!

    basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśiu impreza była super a to nie tylko zasługa nakrytego stołu ale moich zwariowanych psipsiółek, bo są wyjątkowe!
      Bardzo serdeczne pozdrowienia dla ciebie!

      Usuń