Ten blog jest o pasji tworzenia czyli o projektowaniu i szyciu, hafcie sutasz i o tym co po drodze fajnego wyczaruję...

poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje........

        Witam Was kochani i przepraszam, że się tak rozleniwiłam i posty coraz rzadziej. Jednak uwierzcie mi, że cały czas coś tworzę i inspiracji mi nie brakuje - jedynie czego mi brakuje to wolnego czasu....ale to nie powód do zmartwień, bo nareszcie mamy ukochane wakacje. Co prawda już niektórych one nie dotyczą dosłownie, ale jednak to zawsze wakacje i coś tam na dnie w duszy gra...w wakacje jesteśmy radośniejsi, lżejsi :), bardziej opaleni i dzień trawa do 22.00 huuuuuura, no i można chodzić na boso po trawie. Wszystkim więc życzę udanych wakacji, dużo słońca i dziecięcej spontaniczności oraz obiecuję, że jutro ( najdalej po....rze) nowy post w kolorze "white" a na koniec parę zdjęć, które oddają mi klimat lata!!! pozdrawiam Was ciepło Joanna :)










































16 komentarzy:

  1. TAAAK!!! Lato, wakacje, lenistwo i piękne plaże:)
    Śliczne zdjęcia i pozytywna atmosfera, którą uwielbiam! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Och zjadłabym sobie takie lody :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym chciała znaleźć się w ostatnim zdjęciu na leżaku :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wszędzie byle nie w pracy , nawet mogę te lody za lada sprzedawać turystom;)

      Usuń
  4. OMG przepiękne letnie inspiracje ! mnie takie zdjęcia ładują bardzo pozytywną energią !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa to możemy przybić piątkę ...ja mam dokładnie tak samo :P

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilkomaniaczki całego świata łączmy sie...! :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, wakacje to dla mnie luźniejsze autobusy(brak uczniów), i córka która wakacje ma do końca września. Już nie mogę doczekać się urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie chwile nam teżpozwalaja sie czuć trochę inaczej czyli jak na wakacjach (choć jednak w pracy) dużo słońca życzę:)

      Usuń